caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ارتباطات برای سیستم های کنترل و کنترل نمایش کاملی از ویژگی های اساسی نظری و عملی در طراحی شبکه های ارتباطی برای سیستم های کنترل و کنترل را فراهم می کند. این کتاب اصولاً به جنبه عملی ارتباطات کنترل شده توسط رایانه متمرکز است. این متن با بررسی روش انتقال داده ها بین نقاط مختلف پردازش و ارزیابی مزایای احتمالی و نقص های احتمالی در اجرا ، روی جنبه های ارتباطی موضوع متمرکز شده است. از این لحاظ ، این کتاب باید برای مهندس عملی که در زمینه طراحی سیستم فرماندهی و کنترل در حوزه های مدنی ، نظامی و اداری فعالیت دارد ، مفید واقع شود. مواد همراه مانند نمودارها و تصاویر نیز به عنوان مرجع مفید ارائه شده است. برای طراحان سیستم ، این متن یک مرجع منحصر به فرد است.این کتاب همچنین جداول مقایسه ای را ارائه می دهد که می توانند در انتخاب بلوک برای عملیات خاص کمک عملی کنند.

ارتباطات در توسعه مقالات بیست و هشتمین سمپوزیوم انجمن زیست شناسی توسعه را که در 16 تا 18 ژوئن 1969 در بولدر ، کلرادو برگزار شد ، ارائه می دهد. این بخش در پنج بخش شامل 12 فصل شامل پیشرفت تحقیقات در ارتباطات رشد ، ارتباط درون سلول و تعامل سلول. این کتاب در ابتدا تکامل سیستم های ارتباطی رشد در سلول ها را با تمرکز بر مدل های Prebiology ارائه می دهد. در ادامه ارتباطات درون سلولی از سیتوپلاسم به هسته و ماهیت مولکولهای شرکت کننده در ارتباط شرح داده می شود. در یک فصل همچنین فیزیولوژی ارتباطات ، با اشاره به سطح سلول و هسته به عنوان اولین و آخرین مکان های تغییر رشد ، توصیف می شود. بحث در مورد محلی سازی در تخم مرغ Fucus نیز ارائه شده است.بخش سوم با تأکید بر نقش فعل و انفعالات پیچیده سلولی ، به حوادث سلولی و مولکولی رخ می دهد که در مرحله القایی رخ می دهد. قسمت چهارم مکانیسم ارتباط عصبی و هورمونی در حشرات را پوشش می دهد. همچنین شواهدی ارائه شده است که با ترکیبی از تکنیک های بیوشیمیایی و اتورادیوگرافی در مورد ماهیت بافت های وابسته به هورمون و تعامل آنها با استرادیول بدست آمده است. همچنین در مورد نقش اکسین به عنوان یک حامل ارتباطی در بزرگ شدن سلولهای گیاهی بحث می شود. قسمت پایانی نقش مکانیسم های مسیر نیترات را در ارتباط سلول های گیاهی بررسی می کند. همچنین اهمیت نور را در مراحل رشد گیاهان و حیوانات بررسی می کند. این کتاب بسیار مورد توجه زیست شناسان سلول ، رشد ، فیزیولوژیست ها و محققان قرار خواهد گرفت.

  • شیرزاد دبیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی