caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سال گذشته کتابی خواندم که مرا تشویق کرد تا برای بیماران با جدیت بیشتری دعا کنم. عنوان کتاب «خدا در ICU» نوشته دیو واکر (1940)، متخصص بیهوشی آفریقایی است که اکنون بازنشسته و نویسنده است.
به عنوان یک پزشک جوان، دیو توانست با جراح کریستیان بارنارد در کیپ تاون در اولین عمل پیوند قلب در جهان کار کند. در همان زمان، تراژدی یکی پس از دیگری در زندگی شخصی او را ملاقات کرد. در عرض دو سال سه عزیز خود را از دست داد. اتفاقی که افتاد باعث شد دیو باور کند که خدا اهمیتی نمی‌دهد یا مداخله نمی‌کند، بلکه صرفاً بشریت را از دور تماشا می‌کند.

از آن زمان، دیو شروع به دعا برای بیمارانش و همراه با آنها در بخش مراقبت های ویژه کرده است.

یک بیمار جهان بینی دیو را آزمایش کرد. پیت شوهر و پدر دو فرزند بود. پس از مشاجره با این زن، پیت پشت فرمان سر مستی نشست، به یک سازه بتنی برخورد کرد و در شرایطی که جانش را تهدید می کرد به بیمارستان رسید. دیو متخصص بیهوشی فکر می کرد که می شد از این حادثه جلوگیری کرد و معتقد بود که اگر مرد هنوز زنده بود، از فرصت جدید خود برای زندگی بسیار مسئولانه تر استفاده می کرد. نیم سال پس از فرستادن مرد به خانه، دیو شنید که پیت بیشتر مشروب می‌نوشد و خانواده‌اش را رها کرد. دیو شوکه شد و با یک سوال اساسی مواجه شد: آیا ماموریت زندگی من صرفه جویی در سلامت جسمی است و تأثیری بر یک فرد به عنوان یک کل ندارد؟ این سوال مرا بر آن داشت تا خدا را بجویم زیرا "دریافتم که بدون او که می تواند قلب ها را لمس کند و زندگی ها را از درون تغییر دهد، همه کارهای من سطحی و موقتی بود."

گفتار خداوند وظیفه و مسئولیت ماست
اکتبر 2021 18 روز برداشت
Britt Normet، Viimsi Free Congregation

روز دوم دعا و پاکسازی «خلقت را حفظ کنیم!» در 28 شهریور برگزار شد. همه چیز سه سال پیش با اولین روز جهانی پاکسازی آغاز شد که از جنبش "بیایید انجامش دهیم!" زمانی که شوهرم مارت در تیم مدیریت حضور داشت، زمزمه آرامی را در روحم تجربه کردم: «این باید به یک موج جهانی عبادت تبدیل شود». انتخابی در درونم وجود داشت که آن صدا را نادیده بگیرم یا به تماس پاسخ دهم. با احساس خودم و عشقم به خدا، نتوانستم آن را نادیده بگیرم، اما شروع به دعا کردم. آنجا بود که یک سفر کاملاً جدید آغاز شد.

در شفاعت روز خرمن و دعای امسال، گناهان کوچکی در جان ما بود که قلب ما را آلوده می کند.

تصمیم گرفتیم این موضوع را با افراد مختلف در میان بگذاریم تا بفهمیم ایده یک موج جهانی پرستش چگونه دیده می شود. شیواترین دیالوگ با آروو و نورا پرت بود. آنها از ایده ایجاد جنبشی حمایت کردند که در آن ما خدا را فریاد بزنیم، اما در همان زمان یک پیام هشدار دهنده از طرف آروو آمد که دشمن آماده شلیک با کمان است. این هشدار برای ما مثل سپر بود! آروو پرت امتداد دست عیسی بود که به ما پیام روشنی داد که این کار را به تنهایی انجام ندهیم. ما به ارتش نیاز داریم!

درخواست توبه با هم بخوانیم
اکتبر 2021 از
کتاب دعا

پروردگارا ژرفای محبتت را به تو یادآوری می
کنیم و متأسفیم که با قلبی نیمه دل از تو پیروی کرده ایم.

خداوند دعاها را می شنود
سپتامبر 2021
Margilja Lõhmus، جماعت آزاد سنگ زنده تالین

ای جان من خداوند را برکت بده و همه نعمتهای او را فراموش مکن. (مصور ۱۳: ۲).
در این سال سخت، من نیز برای چندین شفا عمیقا سپاسگزارم. به خصوص برای عموی نازنین 89 ساله که در بیمارستان از کرونا بهبود یافته است. موارد کووید در خانواده خواهر دوست بسیار جدی بود. یکی از پسرانشان به شدت آسیب دید و ریه ارثی داشت. پدر 60 ساله در وضعیت بدتری قرار گرفت. او یک ماه و نیم در مراقبت های ویژه بود، چند هفته در کمای مصنوعی. وقتی نشانه های التهاب روی سقف بود، اقوام را از قبل برای خداحافظی صدا زدند. به شوهر گفته شد که احتمالاً مغز شوهرش مرده است و خانواده در مورد زمان جدا کردن سیم‌ها صحبت می‌کنند.
در آنجا به یاد داستان پیتر افتادم که روی آب راه می‌رفت و به من آموخت که به امواج نگاه نکنم، به عیسی نگاه کن! در حال حاضر، آقا در حال حاضر در خانه است، فعالیت مغز وجود دارد، حافظه حتی کوتاهتر از تمام عزیزان است، و کلیه شروع به کار کرده است. احتمالاً مدتی طول می کشد تا قدرت کامل بازیابی شود، اما پیشرفت تاکنون معجزه خداوند است.

شب دعای مردان پنطیکاست در لوکسا
ژوئن 2020 23 1 کاسه سوپ
گونار ماگی، کشیش کلیسای باپتیست کیلا
عکس: آوووالک

در 29 می، حدود 50 مرد در حیاط کلیسای باپتیست لوکسا برای یک شب دعای مشترک جمع شدند. مردان از سنین مختلف و از سراسر استونی آمده بودند. کیک های لذیذ ستون فقرات و بشقاب خانواده های پروتئینی بلافاصله خستگی را از هفته کاری و سفر دور کردند.
مردان اکنون در یک دایره بودند - آماده شکستن توسط آنچه که قلب خدا را می شکند. پایان اورژانس در ماه های اخیر عطش فزاینده ای برای دعای حضوری ایجاد کرده بود. حالا سطح برای کلام خدا مساعد بود.

  • شیرزاد دبیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی