caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان کلیسایی که بی وقفه دعا می کند زیرا معتقد است که تغییر در زندگی مردم، رشد کلیسا و گسترش ملکوت خدا ارتباط مستقیمی با دعا برای آن دارد. اشتیاق ما برای دیدن تغییر در دعای ما بیان می شود. در حضور او، دروغ ها آشکار می شود، حقیقت آشکار می شود، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان و قدرت ماوراء طبیعی برای زندگی در شادی و اطمینان به عنوان الهه های محبوب منتقل می شود. س 4: 6 خداوند صبایوت می‌گوید: «این به قدرت یا قدرت نیست، بلکه به روح من است.»  2Aj
در این صفحه اعلامیه‌ها، متون مقدس، نقل قول‌ها، نمونه دعاها، مراجع کتاب، موعظه‌ها و شهادت‌ها را می‌بینید که به شما کمک می‌کنند حتی در زندگی دعای خود مؤثرتر باشید.
اعلامیه بیان کلام خدا در مورد زندگی ماست تا این وعده ها در زندگی ما دیده شود. این مشروعیت معنوی است که وقتی در شک و تردید نباشیم به آنچه می گوییم می رسیم . دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان برای توسعه یک زندگی دعا، سپس با اعلام اراده خدا برای خود و دیگران، با اذعان به موارد زیر، دهان خود را پر می کنیم:
- من با جسارت در برابر تخت خدا در دعا می روم، زیرا در خون عیسی شهامت ورود به مکان مقدس را دارم. (عبرانیان 10:19)
- من هر روز دعا می کنم زیرا زندگی دعای عیسی برای من نمونه است. (لوقا 6:12؛ عبرانیان 5:7)
- من همکار خدا هستم. دعاهای من به خدا اجازه می دهد در موقعیت های تاریکی مداخله کند. (Hs 22:30)
- در دعا رابطه خود را با خدا ایجاد می کنم و در معاشرت او تغییر می کنم. (دوم قرنتیان 3: 17-18)
- من کلام خدا را می شناسم تا مطابق میل او دعا کنم. (اول یوحنا 5: 14-15؛ یوحنا 15: 7)
- در دعا جایی برای شک نمی گذارم، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان بلکه خود را با کلام خدا پر می کنم (عبرانیان 11: 6؛ یعقوب 1: 6).
- دعای من با ایمان خواسته شده است که خداوند آنها را مستجاب می کند و پیشاپیش این را می گویم و از پاسخ های شما تشکر می کنم. (مرقس 11:24، اول یوحنا 5:15، رومیان 4: 20-21).
- من هر روز برای مسیحیان و مسیحیان جدید تشکر می کنم و دعا می کنم. (سرطان 1: 9-14)
- من برای همه مردم و رهبران و برای کشورم دعا می کنم. (1Ti 2: ​​1,2)
- روح خدا به من کمک می کند تا از او دعاهای خوشایند بخواهم و با دعا در روح القدس می توانم ساخته شوم. (رومیان 8: 26، 27؛ افسسیان 6: 18؛ دی 1: 20)
- من دائماً دعا می کنم که خدا من و سایر کارگران را به درو خود بفرستد (متی 9: 37،38)
- من در مسیح اختیار دارم که با تمام قدرت دشمن قدم بردارم و هیچ چیز به من صدمه نخواهد زد. (لوقا 10:19؛ متی 18:18)
- دعای مشترک درخواست شده به اتفاق آرا پیشرفت های بزرگ را برجسته می کند. (اعمال رسولان 4: 23-31؛ متی 18: 19؛ اشعیا 56: 7)
- من در همه چیز با تسلیم در برابر پروردگار سبک زندگی روزه دارم. (اعمال رسولان 13: 2-3؛ متی 17: 19-21)
- دعاهای من قدرتمند و مؤثر هستند (یعقوب 5:16)
کتاب مقدس
- "بدون وقفه دعا کن!" (اول تسالونیکیان 5:17)
- «دعاً دعا کن، در نماز شکر تماشا کن». (سرطان 4: 2)
- «عیب های خود را به یکدیگر اعتراف کنید و برای یکدیگر دعا کنید تا شفا پیدا کنید. شخص قدرتمند شفاعت تأثیرگذار می فرستد
چندین بار. " (یعقوب 5:16)
"بنابراین بیایید با شهامت به تخت فیض بیاییم تا بتوانیم رحمت پیدا کنیم و فیض را برای کمک در زمان نیاز بیابیم." (عبرانیان 4:16)
اما او راهی داشت که به جای خالی برود و در آنجا نماز بخواند. (لوقا 5:16)
- «عیسی در ایام زندگی زمینی خود برای او که توانست او را از مرگ نجات دهد، با گریه و گریه بسیار دعا و نیایش کرد و به خاطر خضوع او شنیده شد». (عبرانیان 5: 7)
- «و این جسارتی است که در او داریم، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان که اگر مطابق میل او چیزی بخواهیم، ​​ما را می شنود:. زیرا می دانیم که او ما را می شنود، هر چه بخواهیم، ​​می دانیم که خواسته هایی را داریم که از او می خواهیم» (اول یوحنا 5: 14-15).
«بنابراین به شما می‌گویم، هر چه در دعا بخواهید، ایمان داشته باشید که آن را دریافت خواهید کرد و خواهید شد.» (مرقس 11:24)
"اما با ایمان بخواهد و هیچ تزلزلی نداشته باشد. زیرا کسی که تزلزل می کند مانند موج دریا است که بالا و پایین می شود." (یعقوب 1: 6)
- «خانه من خانه دعا برای همه امت ها نامیده خواهد شد». (اشعیا 56: 7)
- «از شما می خواهم که دعا کنید، دعا کنید، و برای همه مردم، برای پادشاهان و همه مافوقانتان دعا و سپاسگزاری کنید تا بتوانیم زندگی آرام و آرامی را در کمال خداپرستی و شرافت داشته باشیم. این در نزد خداوند، نجات دهنده ما، خوب و پسندیده است، که می خواهد همه مردم نجات یابند و حقیقت را بشناسند.» (اول تیموتائوس 2: 1-4)
"بنابراین، از روزی که این را شنیدیم، از دعا برای شما دست برنمی‌داریم، و از شما درخواست نمی‌کنیم که از دانش اراده او با تمام حکمت و درک روحانی پر شوید" (کولسیان 1: 9).
- "اما شما ای عزیزان، خود را بر ایمان مقدس خود بنا کنید و در روح القدس دعا کنید" (یوحنا 1:20).
- همانا، همانا من به شما می گویم که اگر دو نفر از شما بر روی زمین در مورد هر چیزی که بخواهند توافق کنند، از پدر من که در آسمان است برای آنها انجام خواهد شد. زیرا هر جا دو یا سه نفر به نام من جمع شوند، من در میان آنها هستم.» (متی 18: 19-20).
- «آنکه از جسم زاده می شود، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان جسم است و آن که از روح متولد می شود روح است.» (یوحنا 3: 6)
یَهُوَه صبایوت می گوید: «این از طریق قدرت یا اقتدار نیست، بلکه از طریق روح من است.» (اسک 4: 6)
- همانا، همانا به شما می گویم، هر چه از پدر به نام من بخواهید، به شما خواهد داد. تا امروز از طرف من چیزی نخواستی. بخواهید و دریافت خواهید کرد تا شادی شما کامل شود.» (یوحنا 16: 23-24)
"به نظر می رسد که زندگی دعای ما خدا را محدود می کند - او نمی تواند کاری برای بشریت انجام دهد تا زمانی که کسی از او بخواهد." - جان وسلی
- «خداوند جهان را با دعا شکل می دهد، هر چه دعاها در دنیا بیشتر شود، دنیا بهتر می شود و نیروها در برابر شیطان قویتر می شوند». - مادر ترزا
- "یک ساعت از کار روح بیش از یک سال کامل در جسم انجام می شود. ثمره کار روح باقی می ماند." - اسوالد جی اسمیت
- "اگر با دعای زبانی خود را کاملاً تحت تأثیر روح القدس قرار دهید، می توانید مطمئن باشید که همه چیز به مراتب بهتر از فکر کردن به آنها یا دعا کردن با ذهن خود پیش خواهد رفت." - Päivi Heikkilä
- «مسح و قدرت خدا بر ما وارد می شود که ما با او وقت می گذرانیم و هر چیز دیگری را که برای تسلیم کردن لازم است رام می کنیم. این یک عمر طول می کشد و همه چیز برای شما تمام می شود. - بنی هین
- «اولین راز واقعاً بزرگ یک زندگی دعای موفق، دعا در روح القدس است. خرد و میل انسانی می تواند نتایج انسانی را به همراه داشته باشد، اما دعای روحی نتایج الهی را به بار می آورد.» - لیمان اشتراوس
"خداوند بیشتر به در دسترس بودن ما علاقه مند است تا توانایی ما." مارک مک کلاسکی
- «همه چیز با دعا شروع می شود و همه چیز به پایان می رسد. دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان هر پیشرفت یک رسالت نتیجه مستقیم دعاست». - در پیرسون.
- "به دنبال کسی باشید که ادعا می کند مسیح را بدون کمک دعای شخص دیگری یافته است، و می توانید به جستجو بمانید." - دیک ایستمن
- "تنها مبارزه برای روح ها فرزندان روحانی به دنیا می آورد." - اسوالد جی. اسمیت
- "موفقیت روز خود را از طریق بذرهای کاشته شده ارزیابی کنید، نه از طریق برداشت" - جی سی ماکسول
درخواست برای نجات
- خدایا، دعا می کنم که _______ را به خود نزدیک کنی. یوحنا 6:44

- من دوست دارم _______ شما را بهتر بشناسد. اعمال رسولان 17:27
- من دعا می کنم که _______ کلام خدا را بشنود و باور کند. اول تسالونیکیان 2:13
- من از شما التماس می کنم که شیطان را از خیره کردن _______ از دیدن حقیقت دور نگه دارید. 2قر 4: 4، 2 تیم 2: 25-26
- روح القدس، از شما می خواهم که گناه و نیاز او به نجات را به _______ نشان دهید. یوحنا 16: 8
- من از شما می خواهم که یک نفر _______ را بفرستید تا انجیل را به اشتراک بگذارد. متی 9: 37-38
- من همچنین از شما می خواهم که به من (و همراه و دوستم) فرصت، شجاعت و کلمات مناسب برای به اشتراک گذاشتن حقیقت _______ بدهید. Cl 4: 3-6
افسسی 6: 19-20
 من می خواهم که _______ از گناه دور شود. اعمال 17: 30-31 1 تسالونیکیان 1: 9-10
- من می خواهم که _______ تمام امید خود را به عیسی بگذارد. دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان یوحنا 1:12، یوحنا 5:24
- خداوند دعا می کنم که _______ عیسی مسیح را به عنوان پادشاه خود اعتراف کند، بذر ایمان را در خاک بکارد، و در ایمان او رشد کند، و برای شما به فراوانی رشد کند. رومیان 10: 9-10 Cl 2: 6-7 لوقا 8:15
مراحل عملی
هر روز حداقل یک ساعت را با خدا به ستایش و تشکر، توبه، شنیدن صدای او، دعا برای مردم، دعا برای آن روز، و اعلام کلام خدا در زندگی خود اختصاص دهید.
خواندن توصیه می شود

"ساعتی که دنیا را تغییر می دهد" - دیک ایستمن

"خداوند شهر را به شما می دهد" - Päivi Heikkilä

"اسرار دعا" نوشته کنت ای. هاگین

"آتش تازه باد تازه" - جیم سیمبالا

  • شیرزاد دبیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی