caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

caviipaz

میتونی بهترین پاورپوینت و طرح های گرافیکی و همه چی پیدا کنی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ارتباطات و روند پیری: تعامل در طول چرخه زندگی بر روند رشد از دوران نوزادی تا پیری متمرکز است ، به ویژه توجه به ارزش ارتباطات ، تعاملات اجتماعی و شبکه های اجتماعی. این نسخه ابتدا اطلاعات مربوط به توسعه در طول چرخه زندگی و همچنین مدلهای توسعه ، بحران و تغییر و روش شناسی را ارائه می دهد. سپس متن در مورد تعامل ارتباطی و ریشه های ارتباطات ، از جمله شناخت بین فردی ، تعامل اجتماعی ، تعامل سرپرست و کودک ، ارتباط بین فرزندان و رشد زبانی صحبت می کند. این کتاب نوجوانی و بزرگسالی ، ویژگی های روانشناختی سالمندان و دنیای اجتماعی سالمندان را بررسی می کند. شخصیت و روحیه ، بازنشستگی و همسری ، نگرش نسبت به افراد مسن و هنجارها و قوانین مورد بحث قرار گرفته است.این نسخه همچنین نگاهی به شبکه های اجتماعی تعامل سالمند و ارتباطی و سالمند می اندازد. نگرانی ها شامل خانواده ، همسایگان ، دوستان ، سو mis برداشت بین نسل ها و روند تفکر و ارتباطات است. متن منبع مهمی از داده ها برای خوانندگان علاقه مند به مطالعه چرخه زندگی است.

با در نظر گرفتن نگرش بیمار محور در ارتباطات و مراقبت های بهداشتی ، این عنوان جدید برای درمانگران فیزیکی و شغلی و دانشجویان راهبردهای عملی ارتباط موثر با همکاران و بیماران را ارائه می دهد. این کتاب به سبک ساده و قابل فهم نوشته شده است و رویکردی چند رشته ای مبتنی بر شواهد و تأکید بر عملکرد تأملی را ارائه می دهد ، و آن را به عنوان یک منبع به موقع و مفید برای خوانندگان امروزی تبدیل می کند.

  • درباره استراتژی های ارتباطی با همکاران و بیماران بحث می کند
  • شواهد مربوط به اهمیت ارتباط موثر در افزایش اثربخشی بالینی را بررسی می کند
  • شامل تمرینات انعکاسی برای خودآگاهی از مهارت ها و مشکلات ارتباطی شخصی است
  • مطالعات موردی را ارائه می دهد که به خواننده اجازه می دهد طیف وسیعی از مشکلات ارتباطی واقع بینانه را تجزیه و تحلیل کند
  • شامل شواهد مبتنی بر تحقیق در کل
  • شیرزاد دبیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی